NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA – FAQ

Smooth Catering Dietetyczny

DLACZEGO MAM WYBRAĆ AKURAT WAS?

Uczciwość i integralność traktujemy bardzo poważnie – bezkompromisowo stawiamy na jakość produktów, restauracyjny smak i ekologiczne rozwiązania. Jaja od zielononóżki kuropatwianej i z wolnego wybiegu, przygotowane przez kucharzy z doświadczeniem z najlepszych krakowskich restauracji, pakujemy w opakowania kompostowalne z pulpy z trzciny cukrowej – pozostałości po produkcji cukru. Inwestujemy w nasz produkt mnóstwo pasji, energii, wiedzy i czasu. Sprawdź nas.

JAKĄ WARTOŚĆ DODANĄ OFERUJE SMOOTH CATERING?

Jesteśmy jedynym cateringiem dietetycznym, który oferuje opakowania biodegradowalne w standardzie, bez dopłat. Dzięki temu Ty nie ponosząc dodatkowych kosztów, przyczyniasz się do ratowania planety. W obliczu nadciągającej katastrofy klimatycznej – naszym zdaniem warto!

ILE KOSZTUJE WASZ CATERING?

Cena jest uzależniona od rodzaju diety, którą wybierzesz, kaloryczności oraz czasu na jak długo zamawiasz swoją dietę – im dłuższe zamówienie, tym niższa cena za dzień.. Sprawdź wycenę interesującej Cię diety w zakładce Zamówienie.

/ WYBÓR DIETY /

JAKĄ DIETĘ I KALORYCZNOŚĆ WYBRAĆ?

W pierwszym kroku zdecyduj, jaki plan dietetyczny jest zgodny z Twoimi preferencjami. W zależności od tego, czy chcesz jeść wszystkie produkty, czy jesteś np. wegetarianinem, albo masz nietolerancję glutenu lub laktozy, czy też potrzebujesz specjalistycznej diety jak IO, czy ketogeniczna, wybierz odpowiedni dla siebie wariant. 

W kolejnym etapie wybierz odpowiednią dla siebie kaloryczność. Jeżeli nie wiesz, jakie jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na energię, skorzystaj z kalkulatora kalorii na naszej stronie, a nasz zespół pomoże Ci dokonać wyboru. Jeśli nadal masz wątpliwości, skorzystaj z darmowej konsultacji dietetycznej pod adresem mailowym dietetyk@smoothcatering.pl.

JAKI JEST ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW W WASZYCH DIETACH?

SMOOTH 20% B, 30% T, 50% W

SPORT 25% B, 30% T, 45% W

KETO 15-20% B, 75-80% T, 5% W

IO 22% B, 33% T, 45% W

ILE KG I W JAKIM CZASIE STRACĘ, STOSUJĄC DIETĘ?

Zdrowe tempo chudnięcia to ok. 0,5 – 1,0 kg tygodniowo. Odpowiedni, ujemny bilans energetyczny jest kluczem do sukcesu, warto jednak wdrożyć również aktywność fizyczną – dla dobrego samopoczucia i lepszej kondycji. Uwzględnij poziom aktywności podczas dobierania kaloryczności diety.

CZY TWORZYCIE DIETY INDYWIDUALNE?

Nie posiadamy w ofercie diet indywidualnych. Aby, dopasować dietę pod swoje potrzeby możesz zgłosić nam jednak wykluczenia pojedynczych produktów spożywczych, które uwzględnimy w diecie w miarę możliwości – szczegóły ustalimy z Tobą telefonicznie lub mailowo.

CZY MOGĘ WYKLUCZYĆ Z DIETY NIELUBIANE PRODUKTY?

Tak, w cenie diety masz możliwość wykluczenia pojedynczych produktów spożywczych – w tym celu skontaktuj się z nami. Wszelkie indywidualne zmiany, dotyczące wykluczeń, nie będą jednak uwzględniane na etykietach pudełek.

CZY MAJĄC CELIAKIĘ, MOGĘ ZAMÓWIĆ DIETĘ LESS GLUTEN?

Do przygotowania diety Less Gluten nie wykorzystujemy produktów zawierających gluten. Występują one jednak w pozostałych wariantach, które przyrządzamy w naszej kuchni. Oznacza to, że śladowe ich ilości mogą znaleźć się w diecie Less Gluten, dlatego nie jest ona zalecana dla osób chorych na celiakię.

CZY POSIADACIE DIETĘ BEZ NABIAŁU?

Nie, na ten moment oferujemy naszym klientom dietę Lacto Free. Jeśli jesteś zainteresowany dietą bez nabiału akurat u nas – zgłoś nam ten fakt mailowo, abyśmy mogli reagować na potrzeby naszych klientów.

NA ILE DNI MOGĘ ZAMÓWIĆ DIETĘ?

Zestaw testowy możesz zamówić na 1 dzień, następne zamówienie zaczyna się od 5 dni. Sam decydujesz, w jakie dni będziemy dostarczać dla Ciebie dietę, czy tylko w dni robocze, czy także w weekendy. A może potrzebujesz wsparcia w żywieniu tylko we wtorki i czwartki? Wystarczy zaznaczyć to składając zamówienie.

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ SAME OBIADY?

Nie, jednak możesz zamówić dodatkowe dania do już zamówionego pakietu – o dokładną wycenę zapytaj nas telefonicznie lub mailowo.

CZY ISTNIEJE MINIMUM POSIŁKÓW ZAMAWIANYCH NA DZIEŃ?

Tak, minimalne zamówienie wynosi 3 posiłki. 

JAKIE SĄ MOŻLIWOŚCI OPŁATY ZA ZAMÓWIENIE?

Zamówienie można opłacić poprzez szybki przelew online, płatność kodem BLIK lub tradycyjnym przelewem w formie przedpłaty. Jeśli wybierasz płatność tradycyjnym przelewem, prosimy o dosłanie nam potwierdzenia przelewu na maila biuro@smoothcatering.pl do godz. 20:00 2 dni przed pierwszą dostawą. W przeciwnym razie zamówienie nie zostanie aktywowane. Przy opłacaniu diety szybką płatnością online nie jest wymagane dosyłanie potwierdzenia, ale wpłatę również należy wykonać do  godz. 20:00 2 dni przed pierwszą dostawą.

/ W TRAKCIE DIETY /

JAKIE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ NA ETYKIETACH POSIŁKÓW?

Każdy posiłek ma własną etykietę. Znajdziesz na niej rodzaj posiłku, nazwę dania, kaloryczność, zawartość makroskładników i ewentualnych alergenów oraz zalecenie czy jeść na ciepło czy na zimno.

PO CO MAM OCENIAĆ DANIA? CZY MAM Z TEGO JAKIEŚ KORZYŚCI?

Po każdym dniu diety dostajesz możliwość oceny posiłków w Panelu Klienta (w aplikacji oraz na stronie www). Oceniając zjedzone posiłki dajesz nam znać czy smakowało oraz czy są ew. rzeczy do poprawy przez nas. Analizujemy wszystkie oceny i na ich podstawie wprowadzamy poprawki do menu. Dla nas ocena jest bardzo cenna, pomaga nam się rozwijać, dlatego Ciebie nagradzamy dodatkowymi 10 punktami do skarbonki, za każdy oceniony posiłek. Punkty w skarbonce obniżą wartość Twojego kolejnego zamówienia diety.

CZY MOGĘ PODGRZEWAĆ JEDZENIE W MIKROFALÓWCE LUB PIEKARNIKU?

Należy zwracać uwagę na informację na opakowaniu czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno. 

Po nakłuciu folii, posiłki w opakowaniach biodegradowalnych można podgrzewać w mikrofalówce. Możesz również podgrzewać je w piekarniku w temp. do 130*C.

/ EKO PUDEŁKA /

Z JAKIEGO MATERIAŁU SĄ STWORZONE OPAKOWANIA EKOLOGICZNE?

Nasze opakowania EKO to 100% biodegradowalne pojemniki z trzciny cukrowej. Pojemniki cechuje międzynarodowa certyfikacja ekologiczności oraz najwyższa jakość.

GDZIE MOGĘ WYRZUCAĆ OPAKOWANIA EKOLOGICZNE?

Nasze ekologiczne opakowania rozkładają się w kilkadziesiąt dni oraz są kompostowalne. Jednak należy je wyrzucać do odpadów “zmieszanych”. Firmy odpowiadające za wywóz oraz segregacje śmieci, niestety nie zakwalifikują pojemników ekologicznych do odpadów BIO. Z tego właśnie powodu powinno się je wyrzucać do odpadów “zmieszanych”, czyli czarnych pojemników.

Jednak nie martw się! W odpadach zmieszanych opakowania ekologiczne również szybciej się rozkładają i nie pozostawiają śladu tak jak plastik, a właśnie o to w nich chodzi!

/ DOSTAWA /

NA JAKIM OBSZARZE DZIAŁA CATERING DIETETYCZNY SMOOTH?

Stale poszerzamy zasięg naszych dostaw o nowe miasta i ich okolice. Aby sprawdzić, czy dostarczamy pod Twój adres, wystarczy wejść na naszą stronę i przejść do zakładki Mapy Dostaw.

JAK SPRAWDZIĆ CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOWOZU PAKIETU DO MIEJSCOWOŚCI NIE WYSZCZEGÓLNIONEJ NA STRONIE?

Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta mailowo na: biuro@smoothcatering.pl lub telefonicznie pod numerem 783 656 316 – sprawdzimy dla Ciebie taką możliwość.

W JAKI SPOSÓB DOSTARCZANE SĄ DIETY SMOOTH CATERING?

Diety dostarczane są w zgrzanych pojemnikach biodegradowalnych zapakowanych razem w papierową torbę. W razie deszczu i dostawy na zewnątrz zamówienie pakowane jest w dodatkową torbę foliową. Zestawy wozimy autami – chłodniami i kontrolujemy ich temperaturę, aby zachować ciąg chłodniczy dla bezpieczeństwa Twoich posiłków.

W JAKICH GODZINACH I DNIACH REALIZOWANE SĄ DOSTAWY?

Dostawy są realizowane od wczesnych godzin porannych do 9:00 rano w dniach od poniedziałku do soboty. Wybierz godzinę graniczną pomiędzy 5:00 a 9:00 rano, do której chciałbyś mieć dostarczone posiłki. Aby dostawa przebiegła sprawnie, przekaż nam kod do domofonu, dzięki czemu dostawca nie będzie zakłócał Twojego snu.

Szczegóły dostaw ustalane są telefonicznie lub mailowo po złożeniu i opłaceniu pierwszego zamówienia. Kolejne zamówienia aktywowane są automatycznie. Zmiany adresu można dokonać poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym Biurem Obsługi Klienta.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ MIEJSCE DOSTAWY LUB ZREZYGNOWAĆ Z DANEGO DNIA NP. Z POWODU WYJAZDU?

Oczywiście, daj nam znać do 12:00 dnia poprzedzającego zmianę adresu, a w przypadku rezygnacji z danego dnia konieczne będzie poinformowanie nas na 2 dni przed planowaną dostawą do godz. 20:00 – dietę przedłużymy przenosząc ten dzień na koniec zamówienia. Możesz również samodzielnie edytować dni oraz adresy dostawy w Panelu Klienta do godz. 20:00  – 2 dni wcześniej tj. zmiana w niedzielę do 20:00 umożliwia zmianę diety we wtorek.

CZY ZE WZGLĘDU NA NIETYPOWE GODZINY DOSTAW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ KLUCZ/KOD DO BRAMY WEJŚCIOWEJ, ABY KURIER ZOSTAWIAŁ MI POSIŁKI POD DRZWIAMI?

Tak, zachęcamy naszych klientów, aby udostępniali nam takie informacje już przy zamówieniu.

/ ZMIANY W ZAMÓWIENIU /

CZY MOGĘ ZMIENIĆ PAKIET LUB KALORYCZNOŚĆ W TRAKCIE TRWANIA ZAMÓWIENIA?

Oczywiście! Wystarczy, że zgłosisz nam zmianę mailowo, telefonicznie lub poprzez czat na naszej stronie internetowej. Przeliczymy zamówienie i wprowadzimy zmianę w ciągu 2 dni.

CZY MOGĘ ZAWIESIĆ DOSTAWĘ DIETY, A NASTĘPNIE JĄ WZNOWIĆ?

Tak, zachęcamy do zmiany terminu poprzez Panel Klienta. Możesz rozmyślić się z dostawy na dany dzień najpóźniej 2 dni przed planowaną dostawą do godziny 20:00.

Zestaw możesz przenieść na wiele dni do przodu. Nie musi to być akurat dzień kończący catering. Dlatego delegacja lub urlop nie stanowią przeszkody. Z kolei na dany dzień możesz przenieść zamówienie najpóźniej dwa dni wcześniej do godz. 20:00. Wyjątkiem jest poniedziałek – zamówienie na poniedziałek możesz przenieść do soboty do godz. 20:00. Wystarczy przenieść dzień w swoim kalendarzu w Panelu Klienta na stronie www lub w aplikacji mobilnej na nowy wybrany termin.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ MIEJSCE DOSTAWY?

Zmiany adresu dokonać można samodzielnie poprzez Panel Klienta lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, mailowo lub telefonicznie. Adres dostawy możesz zmienić najpóźniej 2 dni wcześniej do godziny 20:00. Zmiana adresu dostawy na poniedziałek jest możliwa najpóźniej do soboty do godz. 20:00.

Weekendy: Zamówienia na sobotę i niedzielę realizowane są w sobotę. W związku z tym zmianę na te dni można zgłosić do piątku do godziny 20:00. Pamiętaj, że do zmiany adresu potrzebne są pełne dane oraz sposób i godzina dostawy zgodnie z regulaminem podanym na stronie smoothcatering.pl.

CZY MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z ZAMÓWIENIA W TRAKCIE JEGO TRWANIA?

Tak, masz prawo zrezygnować z zamówienia. Zgłoś nam taką prośbę mailowo a my odezwiemy się zwrotnie z kalkulacją kwoty do zwrotu. Szczegóły dotyczące rezygnacji i zwrotu sprawdź w regulaminie dostępnym na stronie smoothcatering.pl

CZY I W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

W przypadku problemów z dostawą skontaktuj się niezwłocznie z naszym biurem obsługi klienta w godzinach jego pracy mailowo lub telefonicznie – sprawdzimy powód nie dostarczenia pakietu i postaramy się o pozytywne rozwiązanie tej trudnej dla Ciebie sytuacji. W przypadku błędnie zrealizowanych zamówień wyślij zgłoszenie mailowo wraz z krótkim opisem i dokumentacją zdjęciową. Tego typu reklamację rozpatrzymy w ciągu 7 dni kalendarzowych od jej otrzymania.

/ PROGRAM LOJALNOŚCIOWY /

CZYM JEST SKARBONKA?

Skarbonka to Twoje specjalne miejsce w Panelu Klienta, gdzie zbierasz punkty lojalnościowe za swoje aktywności związane z cateringiem dietetycznym Smooth. Zebrane punkty możesz wykorzystać do wymiany posiłków i/lub obniżenia ceny za kolejne zamówienia. Szczegóły sprawdź w zakładce Program lojalnościowy dostępnej na naszej stronie.

JAKIE FUNKCJONALNOŚCI ZNAJDĘ W SKARBONCE?

Bardzo proste i przydatne. Za określone czynności dostajesz punkty rabatowe. Skarbonkę możesz również doładować jak kartę prepaid (przedpłaconą) – szybką płatnością internetową.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY. JAK ZDOBYWAĆ PUNKTY I ZYSKIWAĆ RABATY?

W Smooth Catering punkty lojalnościowe możesz zdobywać na kilka sposobów. Opłacaj zamówienia, oceniaj posiłki, oceniaj zamówienia i zbieraj punkty! Użyj ich do wymiany posiłków lub wymień je na złotówki. Pamiętaj, że 100 punktów = 1 pln rabatu. 

Oceniaj dania – za każdy oceniony posiłek (od 1 do 5 gwiazdek) na skarbonkę otrzymasz 10 punktów do skarbonki. Przy 30-dniowym planie dietetycznym, za samo codzienne ocenianie zestawów otrzymasz 1500 punktów = 15 zł rabatu.

Zaproś przyjaciół – jeśli zaprosisz przyjaciela do stołu z naszą dietą pudełkową, podając mu swój indywidualny 10% kod rabatowy, obniżysz tym samym wartość jego zamówienia. Za każde 50 zł wydane na nasz catering przez Twojego przyjaciela – otrzymasz 100 punktów do skarbonki. Przykładowo przy 30-dniowym planie dietetycznym Smooth Standard 1800, za samo zaproszenie jednej nowej osoby otrzymasz 4200 punktów = 42 zł rabatu.